Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

NAUTIC SPORT CLUB


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere

MASURI DE SIGURANTA IMPLEMENTATE IN CONTEXTUL PANDEMIEI COVID-19 Siguranƫa şi sănătatea oaspeƫilor şi angajaƫilor noştri rămâne o prioritate pentru noi şi vă asigurăm că urmărim îndeaproape normele şi recomandările emise atât la nivel naƫional, cât şi la nivel global, pentru implementarea lor şi în cadrul complexului nostru. Vom depune toate eforturile pentru a-ƫi oferi mediul necesar pentru a fi şi a te simƫi în siguranƫă în timpul vacanƫei petrecute la noi. Îƫi prezentăm în ceea ce urmează măsurile adoptate, atât pe cele cu care eram deja obişnuiƫi, cât şi cele suplimentare, pentru fiecare departament în parte: 1. RECEPŢIE Pentru a evita aglomeraƫia în spaƫiul recepƫiei, vom implementa procedura de check-in pe bază de programare; vei fi contactat cu 2 zile înainte de sosire pentru a stabili împreună cu personalul de la recepƫie un interval estimat pentru sosire; În cazul în care sejurul tău nu este achitat integral, diferenƫa de plată o vei putea efectua în ziua sosirii, la recepƫia din Nautic Sport, cu cardul sau numerar. Menƫionăm că plata sejurului se va putea efectua şi în avans prin virament sau link securizat de plată pentru a putea sări peste acest pas în procedura de check-in; Lucrăm la implementarea unei soluƫii tehnice care să permită completarea fişei de cazare online, într-un mediu securizat, iar la recepƫie vom avea nevoie doar de semnătura ta pentru validarea informaƫiilor conform legislaƫiei în vigoare; te vom ƫine la curent cu finalizarea acestei metode; 2. RESTAURANT & TERASĂ Ştim că eşti dornic să petreci cât mai mult timp afară, în aer liber. Restaurantul nostru comunică cu terasa fiind dotat cu uşi armonice din geam ce se pot deschide complet; Terasa este acoperită şi vei putea servi masa la orice oră, fiind protejat de razele soarelui; Considerăm că un aranjament aerisit al meselor este mult mai confortabil pentru client, atât din punct de vedere al servirii, cât şi al intimităƫii; Suprafaƫa de servire fiind generoasă ne-a permis să organizăm spaƫiul pe baza acestor principii. Totodată, am analizat noile recomandări şi vom urmări ca între mese să existe o distanƫă de 2 m; Pentru servirea micului dejun avem două scenarii ce vor fi implementate în funcƫie de gradul de ocupare şi de normele publicate de autorităƫi: servire de către personalul nostru la linia de buffet dotată cu geamuri de protecƫie sau servirea la masă, oaspetele având posibilitatea să aleagă varianta de mic dejun dorită dintr-un meniu special; În funcƫie de evoluƫia gradului de ocupare suntem pregătiƫi ca în anumite perioade să punem în aplicarea servirea meselor pe intervale de timp, evitând astfel supra-aglomerarea în anumite intervale orare şi menƫinând o minimă distanƫare socială; când vei ajunge la recepƫie vei fi informat dacă această procedură va fi urmată în timpul sejurului tău şi îƫi vom recomanda să selectezi intervalul dorit de servire a micului dejun (7.30 – 08.20; 08.30 – 9.20; 9.30 – 10.30), a prânzului (12.30 – 13.50; 14.00 – 15.30) sau al cinei (18.00 – 20.20; 20.30 – 22.30), cel mai confortabil pentru tine; Restaurantul va rămâne deschis şi între aceste intervale, aşă că vei putea veni oricând să te relaxezi pe terasă; Vesela şi tacâmurile sunt dezinfectate şi igienizate în maşina de spălat vase, la temperaturi înalte; această practică o urmam şi în sezoanele anterioare, însă acum considerăm că este imperios necesară şi trebuie menƫionată explicit; Tacâmurile vor fi împachetate în ambalaje de hârtie pentru o depozitare igienică; Vei putea comanda din meniul nostru a la carte, sau dacă ar fi mai comod pentru tine, îƫi oferim şi opƫiunea de a include în rezervarea ta prânzul sau/şi cina, pentru un pachet cu demipensiune sau pensiune completă; Ca în fiecare an, vei putea achita consumaƫia cu cardul (opƫiune preferată de tot mai mulƫi dintre noi pentru orice achiziƫie şi recomandată pretutindeni ) sau numerar; 3. IGIENĂ şi CURĂŢENIE Pregătirea pentru deschiderea complexului a început cu o curăƫenie generală a fiecărui spaƫiu din complex, cu măsuri suplimentare pentru camere, mocheta din holuri, lifturi, recepƫii, bucătărie, echipamente şi mobiler pentru servirea meselor; se utlizează soluƫii concetrate pe bază de alcool pentru o dezinfectare corespunzătoare; În fiecare an, înainte de deschiderea complexului, transmitem spre analiză mostre ale apei potabile şi a apei din piscină, către laboratoare ale Direcƫiei de Sănătate Publică pentru a ne asigura că acestea se încadrează în graficul de siguranƫă stabilit de autorităƫi; menƫionăm faptul că apa din piscină este testată regulat, prin sondaj, pe parcursul întregului sezonul, ca urmare a contractului încheiat cu DSP; Totodată, datorită clorului utilizat în dezinfectarea apei şi sistemul de recilculare, apa din piscină este considerată sigură din punct de vedere sanitar ; Toate substanƫele de curăƫenie şi dezinfectare pentru suprafeƫe sau pentru mâini deƫin certificate de conformitate şi ne bazăm pe profesionalismul furnizorilor noştri cu care colaborăm de peste 5 ani; Asigurăm schimbarea la cerere a prosoapelor de cameră şi după fiecare 3 nopƫi a lenjeriei de pat; avem propria spălătorie dotată cu echipamente profesionale şi astfel recuzita intră în contact cu un număr limitat de persoane care respectă cu stricteƫe normele de igienă; lenjeria şi prosoapele sunt spălate la temperaturi înalte (60o C, uneori chiar şi la 90o C), apoi trec prin procesul de uscare la 75o C într-un echipament profesional; lenjeria este călcată la 100oC; Totodată detergenƫii utilizaƫi sunt profesionali, programele de spălare au fost setate de furnizorul nostru de la care am achiƫionat echipamentele (acesta deƫine un rol important în domeniul HORECA); 4. MĂSURI DE PREVENŢIE Am instalat la toate intrările în complex şi în zona lifturilor, dozatoare cu soluƫie dezinfectantă pentru o igienă corespunzătoare atât a oaspeƫilor, cât şi a angajaƫilor, aceste dozatoare fiind prezente totodată şi în back-office, spălătorie, vestiare, bucătărie, magazii şi alte zone circulate; În zonele intens tranzitate, cum ar fi recepƫia şi linia de servire buffet vor fi montate pe pardoseală stickere de prevenƫie pentru păstrarea distanƫei recomandate între persoane; Materialele de prezentare în format fizic vor fi înlocuite cu informare prin aplicaƫia TV, evitându-se astfel contactul cu ele pentru citire; Se va evita efectuarea menajului în cameră în prezenƫa oaspeƫilor, dar nu se va putea cere renunƫarea oaspeƫilor la acest serviciu, fiind obligatoriu conform normelor stabilite; Aparatele de termoscanare ne vor ajuta să monitorizăm temperatura şi starea de sănătate, am comandat atât pentru clienƫi, cât şi pentru angajaƫi astfel de echipamente; Sperăm să ne susƫii în utilizarea lor şi să apreciezi utilizarea acestora, o măsură importantă de protecƫie a sănătăƫii tuturor; Am centralizat unităƫile medicale din zonă şi dacă vei avea nevoie, poƫi solicita, chiar şi telefonic, lista detaliată a acestora personalului de la receptie; documentul îl vei primi pe e-mail; 5. SPAŢII PUBLICE ŞI FACILITĂŢI Suntem avantajaƫi de o plajă privată cu o suprafaƫă generoasă, 15 000 mp, şi te invităm să te bucuri de tot acest spaƫiu; Arajamentul umbrelelor va urmari un design in zig-zag, pe linie distanƫa va fi de 6 m între ele, iar în lateral de 7.5 m, astfel între şezlonguri va exista un culoar de 3.5 m; rămâne doar să te bucuri de soare şi de intrarea lină în apă; Ne dorim să te poƫi relaxa şi piscina exterioară. Aşa cum ai citit în paragraful anterior, apa piscinei este testată regulat, ca în fiecare an, iar suplimentar ne vom asigura să igienizăm în mod frecvent şi şezlongurile; În cazul în care vor fi doritori, vom deschide şi game room-ul, spaƫiul interior de distracƫie dedicat întregii familii, dar cu anumite reguli stricte de igienizare a obiectelor, acces pe bază de programare şi nu mai mult de 9 persoane în acelaşi interval (spaƫiul este de 100 mp cu dotat cu geamuri pentru aerisire), iar la intrare vei utiliza botoşi de unică folosinƫă şi îƫi vei dezinfecta mâinile; Centru SPA se va deschide doar după ce primim acordul din partea autorităƫilor în domeniu şi vom implementa următoarele reguli de funcƫionare: acces exclusiv pe bază de programare, doar pentru 1 persoană o dată (se acceptă utilizarea aceleiaşi facilităƫi de mai multe persoane, doar dacă sunt cazate în aceeaşi cameră), vizite scurte de 30 minute, maxim 1 oră (exemplu pentru un antrenament în sala de fitness), la intrare va fi obligatorie dezinfectarea mâinilor şi utilizarea botoşilor de unică folosinƫă; nu vor avea acces în centrul SPA persoane cu temperatura corporală înregistrată de peste 37o C sau cu simptome gen tuse, dificultate în respiraƫie; Cele două locuri de joacă exterioară oferă un mediu potrivit pentru copii; acestea vor fi dezinfectate regulat, de mai multe ori pe zi, insistând pe suprafeƫele ce sunt atinse mai frecvent, cum ar fi mânerele, întrerupătoarele, palete ş.a.; acestea vor fi deschise după ce autorităƫile vor aproba aceste activităƫi, iar accesul posibil să se facă tot pe serii cu un număr maxim de copii în acelaşi timp şi pauze între serii pentru igienizare. Vom reveni cu informarea finală în acest sens de îndată ce va fi definitivat prin anunƫul autorităƫilor modul de funcƫionare al acestor spaƫii comune; 6. PERSONAL Prima măsură implementată pentru adaptarea la noile condiƫii a fost să actualizăm procedurile de curăƫenie pentru personalul responsabil; ne vom implica în pregătirea echipei noastre care va urma cu stricteƫe regulile impuse şi vom monitoriza constant respectarea acestora; Am actualizat procedurile de desfăşurare a activitatăƫii pentru fiecare departament în funcƫie de specificul său, fiecare angajat va purta mască şi vom încuraja sau impune utilizarea mânuşilor de unică folosinƫă în funcƫie de sarcinile de lucru; de exemplu personalul de la casierie va purta mască, mănuşi şi va utiliza substanƫa de dezinfectare după ce atinge documentele fiecărui client (card, fişă de cazare, numerar, tichete etc); personalul responsabil cu curăƫenia în camere va utiliza mască, mânuşi şi botoşi de unică folosinƫă; Fiecărui membru al echipei noastre i se va înregistra temperatura atât la intrarea, cât şi la ieşirea din tură; Avem o persoană responsabilă cu monitorizarea permanentă acestor informaƫii pe fiecare departament; În cazul în care unul dintre angajaƫii noştri prezintă semne de răceala are obligaƫia să ne informeze, şi va merge la medic pentru a fi diagnosticat corect; Aceste măsuri vor fi adaptate periodic, în funcƫie de evoluƫia situaƫiei şi de recomandările autorităƫilor. Apreciem că ne susƫii în implementarea acestor norme şi sperăm ca această perioadă să devină istorie, cât de curând. Suntem convinşi că multe dintre măsuri le vom menƫine de acum înainte, deoarece şi-au arătat eficienƫa în menƫinerea unui mediu sănătos pentru noi toƫi. Ce poƫi face chiar tu? Te poƫi spăla pe mâini frecvent şi utiliza dispenserele cu substanƫă dezinfectantă pentru mâini disponibile; Vei evita strângerile de mână; Atunci când strănuƫi sau tuşeşti vei utiliza un serveƫel de unică folosinƫă şi ulterior te vei spăla pe mâini sau vei apela la binecunoscuta metodă prin care îndoi cotul; Evită să îƫi atingi faƫa: ochii, nasul sau gura, fără a avea mâinile igienizate în prealabil.

Descriere camere:
Număr total camere: 18 Duble: 18 Dotari camere: aer condiƫionat, articole de toaletă, minibar, prosoape pentru plajă, seif, smart TV, telefon, uscător de par, acces internet wireless gratuit. Nautic Sport: Camere duble cu vedere la mare cu balcon (suprafata 25 m²) si camere duble cu vedere la mare fara balcon (suprafata 25 m²) dotate cu aer conditionat, articole de toaletă, minibar, prosoape pentru plajă, seif, smart TV, telefon, uscător de par, acces internet wireless gratuit si camere duble cu vedere la oras fara balcon (suprafata 20 m²) dotate cu aer conditionat, articole de toaletă, minibar, prosoape pentru plajă, seif, smart TV, telefon, uscător de par, acces internet wireless gratuit.
Descriere facilitati:
Dotari generale: restaurant cu o capacitate de 80 de locuri, loc de joaca pentru copii -acces gratuit, internet -gratuit, plaja proprie amenajata cu acces gratuit- se ofera 2 sezlonguri si o umbrelain limita disponibilitatilor. Fitness/Wellness/Sport: piscina in aer liber cu acces gratuit.
Locatie:
Nautic Sport & Luxury Club este localizat într-o zonă liniștită, în prima linie de la plajă, între Mamaia Nord și Năvodari.
Politici:
Regulament clienti 1. Fiecare oaspete are obligatia la check-in de a prezenta receptionerului actul de identitate (carte de identitate sau pasaport valabil). Fiecare persoana adulta trebuie sa se legitimeze. Nu este suficient un act de identitate pentru o camera dubla. Complexul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspetii fara acte identitate. Numele care figureaza pe voucherul emis de agentiile colaboratoare ale unitatii de cazare trebuie sa coincida cu numele oaspetilor prezenti la check-in. Check-in ul : incepand cu ora 15.00. Check-out ul: pana in ora 11.00. Cazarea in afara orelor prestabilite este conditionata de disponibilitate si trebuie sa fie reconfirmata cu receptia. In cazul in care se doreste late check-in, dupa ora 18.00, va rugam sa informati receptia. Camerele neocupate pana in ora 20.00 sunt considerate a fi No Show, complexul isi rezerva dreptul de la atribui unei alte rezervari, daca nu s-au comunicat detalii suplimentare de catre client. Obs : In zilele de sambata nu se opereaza rezervari cu check-in sau check-out. 2. Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea de cazare din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta un anumit etaj, camere alaturate sau situate intr-un anumit sector al cladirilor. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibilitatilor, fiind exclusa insa garantarea. 3. Din motive comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta complexului si depozitarea in camera sau pe balcoane a produselor alimentare si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/ incalzit in camerele de cazare este strict interzisa. Administratia complexului isi rezerva dreptul de a evacua din complex persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente. 4. Spatiile de cazare dispun de casete de valori cu cheie sau introducere de cod personal. Oaspetii sunt rugati sa depuna valorile pe care le au cu ei in aceste casete. Administratia complexului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar produce disparitia acestora, in incinta complexului sau perimetrul exterior proprietatii. 5. Pe durata sejurului nu este permisa parasirea spatiilor alocate servirii mesei cu bauturi sau produse alimentare. Pentru cazurile exceptionale medicale, oaspetii se vor adresa sefului de sala. 6. La check-in se vor inmana cardurile electronice de acces in camera ce vor fi activate doar pentru camera rezervata si doar pentru perioada sejurului respectiv, intre orele de check-in si check-out. La eliberarea camerelor turistul are obligatia sa le predea la receptie, iar in caz de pierdere sau deteriorare irecuperabila se va achita o taxa in valoare de 50 Lei/card. 7. Pentru accesul in complex este obligatorie purtarea bratarii inmanate la receptie la momentul cazarii. Bratarile sunt diferentiate prin culoare, in functie de regimul de masa rezervat: mic dejun, pranz, cina sau pensiune completa. Pentru a beneficia de serviciile de masa este obligatorie purtarea bratarii. 8. Fumatul nu este permis in interiorul complexului cu exceptia spatiilor special amenajate: terasa (taxa penalizare fumat in camera 400 Lei/zi). 9. Orice bun din dotarea complexului Nautic Sport & Luxury Club, lipsa, deteriorat, patat sau rupt de catre client va fi achitat de catre acesta, conform tarifelor practicate la receptie. Lista poate fi consultata oricand, la cerere. 10. Oaspetii complexului beneficiaza de acces gratuit la piscina exterioara si plaja privata. 11. Prosoapele gri regasite in camera sunt destinatele utilizarii la plaja sau la piscina. Prosoapele albe sunt destinate utilizarii doar in camera de cazare. 12. Accesul la Game Room este oferit gratuit clientilor cazati in Nautic Sport si Nautic Luxury, doar pe baza de rezervare in prelabil, si in limita disponibilitatilor. Accesul la Centrul Spa (sauna umeda, sauna uscata, salina, sala de fitness, dusuri emotionale) este oferit gratuit pentru clientii cazati in Nautic Sport & Luxury, si contracost pentru ceilalti clienti; serviciul se ofera pe baza de rezervare in prealabil. Spa Etiquette - Oaspetii cazati in cadrul complexului, ce au acest serviciu inclus in pachetul de servicii achizitionat, pot accesa gratuit centrul de relaxare o data pe zi; - Programarea: Pentru o mai buna desfasurare a activitatii, procedurile solicitate de oaspeti necesita programare. Programarea se face in avans la Receptia Spa, in functie de disponibilitate. - Probleme medicale: recomandam sa se comunice maseurului orice afectiune medicala. - Copii: Accesul copiilor la sauna se va face doar sub supravegherea unui adult, iar la sala de fitness accesul acestora este permis dupa varsta de 17 ani. - Folosirea saunelor: pentru a asigura un mediu curat si igienic, se va folosi dusul inainte de accesarea saunei. - Obiecte pierdute: Nautic Spa nu este raspunzator pentru pierderea obiectelor personale, de aceea sugeram ca obiectele de valoare sa nu fie lasate nesupravegheate. - Plata serviciilor: Serviciile contra cost efectuate la Spa se achita la inceputul efectuarii lor la Receptia Spa sau se pot incasa impreuna cu serviciile turistice. - Folosirea echipamentelor: Pentru a evita unele neplaceri, va rugam sa respectati instructiunile de folosire afisate si recomandarile personalului Nautic Spa. 13. Sedintele de masaj se ofera contra cost si pe baza de programare in centrul SPA Nautic. 14. Nu este permis accesul in centrul SPA si nici la piscina persoanelor care au consumat bauturi alcoolice. 15. Administratia complexului nu isi asuma responsabilitatea pentru copiii lasati nesupravegheati in spatiile din incinta complexului, plaja, piscina sau perimetrul exterior al proprietatii. 16. Daca durata sejurului se scurteaza din motive independente de de societatea noastra, complexul nu are obligatia a de a restitui contravaloarea noptilor neconsumate. 17. Daca sunt persoane care perturba linistea celorlalti oaspeti in camerele de cazare sau spatiile comune, administratia complexului isi rezerva dreptul de a evacua oaspetii respectivi.
Servicii masa:
Se acorda in unitatea restaurant Nautic Sport, cu o capacitate de 80 locuri. Mic dejun in sistem bufet suedez, pentru pranz si cina se va stabili un meniu fix, cu 7 variante din care clientul isi poate alege ce doreste sa serveasca. Valoarea mesei cuprinsa in catalog este: Pranz = 70.00 Lei/ zi/ persoana; Cina = 60.00 Lei/ zi/ persoana; Servicii masa copii: - copiii 0- 12 ani neimpliniti 50% din tariful pentru un adult; - copiii peste 12 ani 100% tarif adult.
Facilitati copii:
(in camera cu 2 adulti): - copiii intre 0-6 ani neimpliniti beneficiaza de gratuitate la cazare si mic dejun fara pat suplimentar; - copiii intre 7-14 ani achita obligatoriu pat suplimentar cu mic dejun inclus; Patul suplimentar se asigura la solicitare si se taxeaza astfel: copiii sub 12 ani (neimpliniti) achita 55.00 lei/ noapte pentru pat suplimentar cu mic dejun inclus; - copiii peste 12 ani achita 110.00 lei/ noapte pentru pat suplimentar cu mic dejun inclus;
Facilitati evenimente:
Sala de conferință este un spațiu elegant, ideal pentru evenimentul tău, privat sau în scop de afaceri. Aceasta este modulară, putând fi departajate spații cu o capacitate cuprinsă între 30 și 100 persoane, în funcție de nevoile companiei tale. De asemenea, există un spațiu dedicat pentru coffee break și socializare. Sala este echipată cu ecran de proiecție, videoproiector, flipchart, instalație de sonorizare, lumină dimabilă, TV, acces internet wireless. În funcție de nevoile companiei tale, sala poate fi amenajată în stil u-shape, classroom, boardroom sau teatru. Sala de ședințe, cu o suprafață totală de 30 m2, este dotată cu o masă ovală pentru maxim 20 participanți, scaune confortabile, flipchart, instalație de sonorizare, lumină dimabilă, TV și acces internet wireless.