Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere

Hotel Cirus este un hotel modern situat la 7 minute de centrul orasului Predeal.
Hotel Cirus este situat la o distanta foarte mica de partia de ski si la cateva minute de Cabana Trei Brazi. Dupa renovarea completa a hotelului, acesta a devenit spatiul ideal care poate gazdui sejururi, tabere, conferințe și seminarii. Hotelul dispune de 31 camere duble si 3 apartamente, restaurant propriu, bar, parcare, terasa si foisor.
Descriere camere:
Hotel Cirus dispune de 34 de spatii de cazare clasificate la 3 stele si structurate astfel: 17 camere duble matrimoniale fara balcon, 9 camere duble matrimoniale cu balcon, 5 camere duble twin fara balcon, 3 apartamente cu terasa (dormitor cu pat matrimonial si living cu canapea extensibila; trecere libera intre living si dormitor). Dotari camere: TV/cablu, acces wifi, sistem incalzire, baie proprie cu dus, uscator de par in baie, balcon (o parte din camere).
Descriere facilitati:
Hotelul dispune de 31 camere duble si 3 apartamente, restaurant propriu (meniu a-la-carte), bar, parcare, terasa si foisor, sala de conferinta. Check-in ora 14, iar check-out la ora 12. Taxele locale se achita la receptie. Accesul gratuit cu animale de companie de talie mica.
Atractii turistice:
Ascensiuni montane (Vf. Piatra Mare 1.843 m), Masivul Postavaru, Muntii Bucegi cu Vf. Omu ( 2.505 m), cascada Tamina, Pestera de Gheata; obiective istorice din Brasov, Sinaia, Rasnov, Castelul Bran, Castelul Pelis si Pelisor, Castelul Cantacuzino, Muzeul Trenurilor (Sinaia).
Politici:
DECLARATIA DE POLITICA IN DOMENIUL SIGURANTEI ALIMENTELOR SI CLIENTILOR IN CONTEXTUL PANDEMIEI COVID 19 Aceasta declaratie de politica in domeniul sigurantei alimentelor si clientilor prezinta principiile generele pe care se bazeaza activitatea HOTELULUI CIRUS, PREDEAL in domeniul activitatii specific de cazare – restaurant, precum si a obiectivelor pe care ni le-am propus. Principiile pe care se bazeaza activitatea noastra sunt: • Sporirea increderii clientilor si salariatilor nostrii in companie, in capacitatea acesteia de a livra exclusiv produse si servicii de calitate si sigure pentru consumatori, in mod constant; • Livrarea catre client numai a produselor si serviciilor conforme conditiilor specifice si sigure de consum, la termenele satbilite, in scopul cresterii satisfactiei acestora; • Optimizarea permanenta a nivelului calitativ al produselor si serviciilor noastre concomitant cu reducerea rebuturilor si reclamatiilor clientilor; • Cresterea de parteneriate pe termen lung cu furnizorii; • Sporirea numarului de clienti; Obiectivele principale in domeniul sigurantei hoteliere si a alimentelor ale organizatiei noastre, pentru satisfacerea acestor principii sunt urmatoarele: • Prevenirea neconformitatilor in toate zonele de activitate ale organizatiei; • Instruirea si motivarea personalului pentru imbunatatirea continua a sigurantei alimentelor si conditiilor de cazare; • Mentinerea si largirea sectorului de piata. Ca manager al HOTELULULUI CIRUS ma angajez: • Sa asigur comunicarea, intelegerea, analiza si aplicarea politicii privind siguranta clientilor pensiunii si a alimentelor la toate nivelurile organizatiei; • Sa pun in legatura politica de siguranta alimentului cu rolul companiei noastre in lantul alimentar; • Sa ma asigur ca politica de siguranta alimentului este in conformitate atat cu cerintele autoritatii competente cat si cu cerintele clientilor nostri; • Sa asigur resursele umane si materiale necesare; • Sa asigur functionarea si imbunatatirea continua a eficacitatii sistemului de management; • Sa analizez periodic politica in domeniul sigurantei alimentului si a clientilor pensiunii in ceea ce priveste prevenirea raspandirii Covid 19, sa o imbunatatesc continuu. • Igienizarea si dezinfectia cu substante biocide avizate de MS a tuturor spatiilor, facilitatilor, echipamentelor si ustensilelor utilizate in zonele de cazare, preparare si servire a hranei; • Reinstruirea sub semnatura a personalului lucrator cu privire la regulile de igiena ce trebuie respectate la nivelul unitatii de cazare si de alimentatie publica, inclusive a masurilor suplimentare in ceea ce priveste prevenirea raspandirii virusului Sars CoV 2; • Triajul observational al angajatilor la intrarea in unitate conform Ord. MS 874/81/2020 precum si purtarea obligatorie mastii de protectie, dezinfectarea obligatorie a mainilor si nepermiterea la locul de munca a persoanelor care prezinta simptomatologie de infectie respiratorie(tuse, stranut, rinoree, febra, stare generala alterata, dificultati de respiratie); • Asigurarea supravegerii starii de sanatate a lucratorilor conform HG 355/2007; • Revizuirea circuitelor functionale de productie si livrare acolo unde este necesar, astfel incat sa respecte masurile de protectie sanitara pentru a impiedica posibila infectie COVID 19; • Existenta unui registru de evidenta a rezervarilor atat pentru cazare cat si pentru terasa; • Asigurarea distantarii fizice in randul angajatilor cat si a clientilor; • Instruirea si informarea personalului cu privire la masurile de prevenire a raspandirii virusului SARS Cov 2 si in special necesitatea mentinerii permanente a regulilor de igiena si respectarea recomandarilor de a ramane acasa si de a solicita asistenta medicala daca prezinta simptome specific COVID 19; • Triajul observational al clientilor; • Asigurarea la intrarea in spatiu a clientilor de substante dezinfectante pentru maini precum si la grupurile sanitare; • Se asigura dezinfectia meselor dupa fiecare client cu substante biocide avizate MS, cu timp minim de contact • Se va sigura ca la servrea clientilor personalul va purta masti si manusi; • Informarea clientilor asupra regulilor de igiena ce trebuie urmate precum si necesitatea limitarii timpului de servire a mesei acolo unde este posibil; • Politica de ocupare a camerelor privind persoanele insotitoare in situatia in care exista caz suspect Covid 19. Pentru astfel de cazuri, la receptia pensiunii vor fi disponibile imediat numerele de telefon DSP Jud. Brasov; • Promovarea masurilor de distantare sociala, curatarea mainilor si igiena respiratorie – distantarea sociala presupune abtinerea de la imbratisat, pupat sau strangerea mainilor in cadrul interactiunilor cu oaspetii dar si cu persoanalul. Aceasta presupune mentinerea unei distante de cel putin 1m si evitarea oricarei persoane care tuseste sau stranuta; • Monitorizarea oaspetilor din unitate care poti fi bolnavi se va face cu respectarea reglementarilor privind protectia datelor cu caracter personal. Personalul de la receptie va inregistra toate incidentele relevante. Personalul de la receptie va avea o abordare discreta in privinta acestor informatii si se asigura de faptul ca doar conducerea si serviciile medicale vor evalua situatia; • Spalarea si dezinfectia camerelor si spatiilor comune se va face mai fecvent, cu solutii dezinfectante pe baza de clor sau alcool avizate de Ministerul Sanatatii. Participarea la implementarea si mentinerea sistemului de management al HOTELULUI CIRUS este sarcina de serviciu a fiecarui angajat. Raspunderea pentru siguranta alimentelor este a tuturor si a fiecarui angajat in parte. Nu se admit abateri de la politica in domeniul sigurantei hoteliere si a sigurantei alimentelor sau irosirea de resurse in nici un compartiment sau activitate a organizatiei.
Servicii masa:
Se acorda in restaurantul propriu, in regim a-la-carte.
Facilitati evenimente:
Hotelul dispune de o sala de conferinta cu o capacitate de aproximativ 60 locuri (aranjament teatru), lumina naturala, iar ca dotari: videoproiector, ecran de proiectie, flipchart, hartie flipchart, markere, acces wifi.

Locatie