MASURI DE SIGURANTA IMPLEMENTATE IN CONTEXTUL PANDEMIEI COVID-19
S-au instalat dispensere cu senzor pentru dezinfectarea mâinilor, cu soluție aviztă pe
care o regăsim in registrul național al produselor biocide, atat în zonele accesibile
clienților cât și în spațiile comune ale angajaților.
• Am amplasat covorașe dezinfectante la intrările principale cât și la intrările pentru
personalul unitații.
• Tot personalul unitații v- a purta mască de protecție și mănuși pe toată durata
programului de muncă în spațiile închise.
• Montarea unui panou de protecție la recepția hotelului pentru protejarea clienților cât și
a personalului.
• Dezinfectarea SUPLIMENTARĂ a cheilor de acces cameră, a cardurilor pentru energie
electrică și cardurilor pentru masă, după fiecare check-out.
• Vom intensifica igenizarea camerelor pentru oaspeți(mobilier, telecomenzi, suprafețe
dure) prin utilizarea de soluții și dezinfectanți profesionali Ecolab.
• Acordam o atenție deosebită curațeniei care se efectuează în camere înainte de
sosirea fiecărui nou oaspete. Menajul zilic se efectueză conform clasificării hotelului.
• Se vor igieniza cu ajutorul atomizoarelor suprafețele terasei, spațiile comune , zona
de recepție, locul de joacă, șezlongurile, toaletele publice etc.
• În spatiile comune s-au afișat la loc vizibil afișe cu mesaje informative despre igiena
personală, distanțarea socială, metode de prevenire Covid-19 recomandate de
Ministerul Sanatatii.
• Suprafețele dure atinse cel mai intens (blatul recepției, blatul barului, balustradele de
pe casa scării , ascensoarele) sunt dezinfectate in mod regulat.
Se vor spori procedurile de dezinfectare si verificare a produselor care vor intra în
hotel, respectiv in blocul alimentar.
• Se va respecta distanța dintre șezlonguri amplasate la pișcină, conform normativelor
(piscina se v-a redeschide in functie de decizia autoritaților).
• Curățarea pișcinelor se v-a realiza respectând ca și până acum, dozajele soluțiilor
necesare asigurarii sigurantei.
• Cazarea se va încerca să se realizeze la ore prestabilite, pentru a se limita contactul
dintre persoane cu respectarea distanțării între persoane.
• S – au înlocuit materialele informaționale tipărite pe hârtie din camerele de oaspeți
prin crearea unui canal intern TV cu privire la informațiile necesare.
• Obligativitatea tuturor oaspeților de a completa formulare, prin care declară pe propria
răspundere că au o stare de sănătate bună și că nu au călătorit în zonele afectate de
COVID19 în ultimele 14 zile(declarația se poate transmite și pe adresa de mail).
• Măsurarea temperaturi cu termometru cu infraroșu, la check in.
• Se va monitoriza zilnic temperatura și starea de sănatate a personalului.
• Se vor organizeaza sesiuni de training specializat, referitoar la recomandarile și
normele care vor apărea pe parcurs, pentru staff-ul nostru, pentru ca aceștia sa fie la
curent cu procedurile care fac referire la protecția oaspeților și a personalului.
• Rezolvarea defecțiunilor apărute pe parcursul șederii in camera de oaspeti, se v-a
remedia de catre personalul tehnic doar atunci cand ocupanții, nu sunt in camera.
• În toate spațiile publice închise, purtarea măștii, este obligatorie.
Descriere camere:
Dotari camere: AER CONDITIONAT, TV, frigider, baie cu dus, balcon, mocheta.
Descriere facilitati:
Dotari generale: restaurant -specific national si international, loc de joaca pentru copii -interior-exterior, internet -wireless in lobby gratuit, pastrare obiecte de valoare, cafe bar, cabinet medical in incinta hotelului, parcare contra cost.
Servicii: contra cost: servicii de spalatorie/calcatorie, servicii telefonice si fax.
Distractie: jocuri de divertisment pentru adulti: sah, table, tenis de masa (gratuit).
Tratament:
baza de tratament cu personal specializat.
Tratamentul poate cuprinde:
-compresa calda cu namol
-cataplasma cu parafina
-electrostimulare antialgica
-electrostimulare musculara
-laserterapie
-magnetoterapie
-masaj sedativ (miorelaxant)
-masaj trofic
-masaj anticelulitic
-kinetoterapie individuala
Serviciile disponibile la Cabinetul Medical Ovicris:
-Consultatie medic specialist
-Recuperare medicala
-Medicina Fizica si Balneologie pentru stabilirea diagnosticului, prescrierea tratamentului si a recomandarilor.
Alte servicii disponibile pentru pacientii centrului nostru de tratament:
-masurarea tensiunii arteriale
-masurarea glicemiei
-injectii intramusculare
-pansamente.
Turistii au obligatia de a se prezenta la Cabinetul de BALNEO-FIZIOTERAPIE OVICRIS cu biletul de trimitere de la medic.
Tarife tratament 2 proceduri = 30.75 Lei/ zi/ adult.
Tarife tratament 3 proceduri = 41.82 Lei/ zi/ adult.
Servicii masa:
se acorda in unitatea restaurant Selena, in sistem bonuri valorice.
Valoarea mesei cuprinsa in catalog este:
Mic Dejun = 25.00 Lei/ zi/ persoana;
Pranz = 35.00 Lei/ zi/ persoana;
Cina = 30.00 Lei/ zi/ persoana.
Servicii masa copii:
- copiii 0- 11.99 ani achita 50% din tariful de adult;
- copiii peste 12 ani achita 100% tarif de adult.
Facilitati copii:
(in camera cu 2 adulti):
- un copil cu varsta cuprinsa intre 0 - 11.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare , fara pat suplimentar asigurat; al doilea copil cu varsta cuprinsa intre 0- 11.99 ani achita obligatoriu 50% din tariful de cazare pentru un adult, pat suplimentar asigurat;
- un copil cu varsta cuprinsa intre 12- 17.99 ani achita obligatoriu 50% din tariful de cazare pentru un adult, pat suplimentar asigurat.
Se asigura un singur pat suplimentar intr-o camera dubla.